Adres, ul. Lipowa 1, 11-200 Bartoszyce
Numer telefonu, 89 762 17 20
„Bez kolejki” w Wydziale Komunikacji

„Bez kolejki” w Wydziale Komunikacji

Informujemy, że Wydział Komunikacji oraz Filia w Górowie Iławeckim prowadzi bezpośrednią obsługę interesantów od poniedziałku do piątku od 8.00 do 14.00.

W celu polepszenia jakości obsługi interesantów wprowadzono dodatkową internetową rezerwację wizyt w Wydziale Komunikacji w Bartoszycach w sprawach dotyczących rejestracji pojazdów oraz wydawania uprawnień do kierowania pojazdami. Rezerwacji można dokonać na stronie Bez Kolejki(https://bezkolejki.eu/spbartoszyce)

Dodatkowo można dokonać podglądu kolejki za pośrednictwem dowolnej przeglądarki internetowej lub urządzenia mobilnego (telefon, tablet) na stronie Bez Kolejki

W budynku Wydziału Komunikacji w Bartoszycach ustawiony został również biletomat. W celu załatwienia sprawy w zakresie rejestracji pojazdów oraz wydawania uprawnień do kierowania pojazdami lub w celu potwierdzenia zarezerwowanej przez internet wizyty, należy wejść do holu Wydziału Komunikacji (parter), pobrać bilet i zastosować się do poniższych procedur/ograniczeń.

Zgodnie z obowiązującymi przepisami w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii, do budynku Wydziału Komunikacji może wejść jednocześnie tylko tylu interesantów ile w danym momencie jest wolnych stanowisk obsługi– informacji w tym zakresie będzie udzielał pracownik Starostwa.

Osoby, które pobrały bilet, oczekują na zewnątrz budynku na wywołanie przez pracownika Starostwa według kolejności wynikającej z biletomatu.

Instrukcja korzystania z systemu kolejkowego

W celu załatwienia sprawy w zakresie rejestracji pojazdów oraz wydawania uprawnień do kierowania pojazdami lub w celu potwierdzenia zarezerwowanej przez internet wizyty, należy pobrać odpowiedni bilet:

  1. Rejestracja pojazdów
  2. Odbiór dowodów rejestracyjnych, zgłoszenie zbycia/nabycia pojazdu
  3. Inne sprawy związane z rejestracją pojazdu
  4. Prawa jazdy
  5. Potwierdzenie rezerwacji

Jeden bilet przyporządkowany jest jednej sprawie.  W przypadku kilku spraw należy pobrać odpowiednią ilość biletów.

Urządzenie wygeneruje bilet z numerem, który należy zachować i oczekiwać na wywołanie do odpowiedniego stanowiska.

Informacje